Friday 2 September 2011

Dari Kampung Ke Kampung =="

Hadoii Hadoiiii ...
Macam dah lame tak update blog , xD .. Duduk kg lah kan , memang aku tido jee la memanjang hari raya ne .. tak berminat nak beraya la katakan  .. RAYA TAK BERMAKNA TANPA DUIT RAYA .. :) hahaha , nak dimulekan cerita .. pukul 9pg tadi , family aku otw balik johor .. *Dari pahang ke johor :O , aku igt nak balik rumah terus dahh .. aku dah kerass ne duduk kampung , terasa boring nak mmpuihh ,, hahhaa, .. Gembira punye Gembira nak balik ne , tak aleh tukar arah .. pergi kampung belah mak aku pulok , tido sini ==" Ohh shitt , aku dah plan macam2 untuk hari sabtuu .. damn it Malangnyaa , So.. aku cerita kat sini ,lebih kurang macam  luahan hati dan dedikasi la nie .. Hohoho , kay .. terima kasih kepada yang membuang masa baca bnde alah bodoh ne .. wkawkakwkakwa , kbyee

*dalam 8 jam perjalanan , aku nampak lebih kurang 7-8 Eksiden , bodoh betul =="