Sunday 18 September 2011

Sabtu lepas aku dengan 4 yang lain gerak KL sebab ada join tournament Counter Strike 1.6 , dengan harapan nak down kan player lain xD , hahaha .. formasi semua dah bincang , baeeekkkk punya :D .. sampai Time Square , kitorang tengok player lain punye Gadjet dah macam ape =.=" Star Counter Strike ramai turun hari tu ,, oh damn .. Awal2 kitorang yang pecah mental .. time kalah , amekaww .. kena tapau 16 round .. #16-0 .. hahaha , ...duh , kalau boleh nak Format balik la siaa memori pasal match tu .. nak release tention punye pasal , aku pergi la suaraKami malam tu .. dah memang rancang pon xD , awal2 aku dah tempah tiket .. tapi setengah jam je stay dalam tu .. Wtf , serius ngntuk tgk konsert tu :D .. last2 aku ngn mmbe aku keluar je , round2 KL lagi best .. hahaha ,

#Malam Ahad Function derrr xD